Merkelová a s tím Novým Zeleným údělem už mají výsledky – Dohnaly Německo do recese, čísla jsou katastrofická!

Autor: odjinud | Publikováno: 22.2.2020 | Rubrika: ShortNews

ekonazi2

Pokrokový útok proti německému kdysi proslulému automobilovému a zpracovatelskému průmyslu si už zjevně vybírá svou daň, jak země protlačuje svoji progresivistickou Zelenost tlumením motorů s vnitřním spalováním a uhelných elektráren.

Nedávno jsme např. referovali, jak letos musí kvůli Zelenosti stoupnout ceny elektřiny a jak to dále bude pokračovat, aby se Německo dostalo mezi země s vůbec nejdražší elektřinou na svět. Vlny Zeleného aktivismu už vedly k utužení regulační knuty nad motory s vnitřním spalováním a k plánovanému útlumu uhelných elektráren.

Propadání do recese

Zrovna nedávno německý internetový deník Handelsblatt zde referoval, že „v Německu vznikly nové obavy z dalšího ekonomického propadu,“ jelikož „překvapivě slabá čísla přiživují nové obavy z propadu.“

Hrozivá čísla o katastrofě“

Experti už mluví o ‚hrůzostrašných číslech‘ a o ‚katastrofě‘. Průmysl, stavebnictví a energetika v prosinci vyrobily celkem o 3,5 procenta méně než v předchozích měsících,“ hlásí Handelsblatt.

Prosincová produkce se propadla o 6,8 %

Ten ekonomický masakr byl ještě horší v produkčním sektoru, „který se propadl ještě prudčeji s propadem produkce o 6,8 procenta – což je největší propad od konce roku 2009,“ píše Handelsblatt. „Panují obavy, že německá ekonomika je v ještě nebezpečnějších vodách, než se čekalo.“

Rok 2019 nejenže byl pro Německo nejhorším rokem, co se týče průmyslových zakázek od roku 2008, ale také poprvé od roku 2002 došlo k tomu, že deníky německých zakázek se propadají už druhý rok v řadě,“ referuje tu Yahoo.

Obrovské propouštění v automobilním sektoru

Krutě byl postižen německý automobilní sektor. Např. výrobce Opel nedávno oznámil zrušení 2100 pracovních míst v Německu. Loni Daimler vlastněný Mercedes Benz oznámil plány na „zrušení nejméně 10 000 míst,“ Volswagen Audi uvedl, že „do roku 2025 zruší 9 500 míst, čili desetinu zaměstnanců, a dodavatelé autoprůmyslu Continental a Osram oznamují snižování zaměstnanců a další omezování nákladů.“

Dnes oznámily Financial Times, že Daimler utrpěl své „nejhorší výsledky za desetiletí“ a že jeho výdělky „se v roce 2019 uprostřed Zelené křížové výpravy ‚Dieselgate‘ propadly o 60 %.“ Daimler rovněž „odmítl popřít zprávy,“ že vyhodí dalších 5 000 zaměstnanců.

Financial Times dodávají: „Daimlera nutí k tomu, aby utrácel obrovské částky za káry na baterky a snížil se hybridům, aby se vyhnul pokutám z Bruselu za porušení nových Zeleňáckých předpisů na emise.“

Kromě takovýchto hlavních důvodů se ubohé ekonomické výsledky Německa svádí i na globální obchodní spory. Očekává se, že tato čísla se dostanou pod ještě větší tlak kvůli šíření koronaviru v Číně.

By P Gosselin on 11. February 2020

www.reformy.cz